2 Ağustos 2009 Pazar

Beşiktaş - Fenerbahçe Süper Kupa Maçını Kim Kazanır?

TFF Süper Kupası'nda
Beşiktaş -Fenerbahçe Maçını
FOX TV'den Saat:21.00 'da Canlı Olarak İzleyebilirsiniz.


Muhtemel onbirler:

BEŞİKTAŞ

Rüştü, İ.Köybaşı(İ.Üzülmez), Sivok, Ferrari, Erhan, Serdar(Tello), Ernst, Fink, Holosko, Yusuf, Bobo(Nobre )

FENERBAHÇE

Volkan, Önder, Bilica, Gökhan, Dos Santos, Cristian, Emre, Kazım, Deivid(Vederson), Alex, Güiza

Bu akşam süper kupa maçı öncesi Maçı kim kazanır? Kupayı kim alır? gibi soruları bende herkes gibi soruyorum. Sorulara yanıt bulmak için ise iki takımı değerlendirdim. Muhtemel onbirleri yukarıda verdim. Fenerbahçemizin çıkacak muhtemel onbiri belli. Bu kadroda sadece Deivid'in oynadığı mevkide bir değişiklik yapabilir Daum. Deivid oynarsa o kanada işlerlik kazandırmalı yoksa honved maçında olduğu gibi sadece sağ kanat organizasyonlarına kalırız. Pas ve hücüm organizasyonları geçen seneye göre bu sene daha iyi olan takımımızda en çok defanstaki ikili bu maçın kaderini belirleyecek. Fenerbahçe açısından tabii. Ayrıca Cristian ve Emre ikilisinin ön planda çıkacağı bir maç bekliyorum. Zira Beşiktaş gol organizasyonu için kanatları değil orta sahadan defansın arkasına atılacak toplar ile gol arayacak. Önder, Bilica ikilisi hata yapmaz ve Emre Cristian ikilisi defansa yardım ederse Beşiktaş gol pozisyonuna girmekte zorlanacaktır. Ancak mutlaka gol bulacaklar. Çünkü Honved, Boluspor ve Almanya kampındaki hazırlık maçlarında hep gol yedi Fenerbahçe. O nedenle de demiyormuyuz zaten defanstaki ikili Fenerbahçenin yumuşak karnı diye. Beşiktaş'ın ilk onbiri konusunda tereddütlerim var. Sayın Denizli bu maç için nasıl bir onbir ile çıkar ve hücüm mu yoksa kapanıp kontra atak bir futbol anlayışımı benimser göreceğiz. Bunu ilk onbir tercihi belli edecek. Beşiktaş'ın bu maçta gol bulacağını ancak bulduğu golden fazla yiyeceğini düşünüyorum. Beşiktaş, ceza sahası içinde bir savunma anlayışı ile maça çıkarsa yenilmekten kurtulamaz. Denizlinin böyle bir hata yapacağını düşünmüyorum. Bence ceza sahası önünde orta saha yakın ve kontraatak bir futbol benimseyecek Denizli. Zaten şuan Beşiktaş'ın oynadığı en iyi taktikte bu. Bu nedenlede yukarıda verdiğim onbiri (Tello ve Nobre, İbrahim Üzülmez yedek) tercih edecek Denizli. Emre ve Cristian'a fazla iş düşeceğini söylememin nedeni Beşiktaşın bu oyun tarzı zaten. Eğer Tello'lu bir kadro yaparsa Denizli, bu seferde yabancı kontejanı nedeniyle Nobre'yi ve Fenerbahçenin sağ kanatına önlem almak içinde İbrahim Üzülmez'i kadroya dahil edecektir. Bu kadro ile Beşiktaş atak bir futbol oynacağını çıkarabiliriz. Ancak bu kadronun şansı olmaz Fenerbahçeye karşı. Beşiktaş hangi kadro ile çıkarsa çıksın gerekli önlemleri alacağını tahmin ediyorum Sayın Daum'un.

Kısacası Fenerbahçe topa ve ayağına hakim futbolcuların olduğu, hücum organizasyonları daha iyi bir takım. Ancak Argones'ten sonra Fenerbahçe kondisyon olarak henüz tam olarak torparlanamadı. Biraz daha zamana ihtiyacı var bunun için. Defans ikilisi ise yumuşak karnı.

Beşiktaş geçen senenin şampiyonu ve takımına yeni transferler ile güç kattı. Denizli ile yollarına devam ediyor olmaları artı bir avantaj sağlıyor. Fenerbahçeye oranla daha diri bir görüntü içindeler. Ancak Beşiktaş topa sahip olma ve gol pozisyonu üretme açısından Fenerbahçeye oranla daha az beceriye sahip. Buna karşın savunma becerisi daha yüksek. Ayrıca Barış Kupasında psikolojik açıdan biraz hırpalandığını düşünüyorum Beşiktaş'ın. Bu akşam bu nedenle ilerleyen dakikalar Beşiktaş için zor olacak. Fenerbahçemiz galibiyete daha fazla yakın görünüyor bence. Bir taraftar olarak başka ne diyebilirim ki. :)

Sonuç olarak çekişmeli ve gollü bir maç olacak. Kazanmayı daha fazla arzulayan ve isteyen takımın bir adım daha öne çıkacağı, birazda futbol perisinin yardım edeceği takım kazanacak ve kupayı alacak bu akşam. Fenerbahçemize Başarılar Diliyorum.

Herşeyden Önce Güzel ve Centilmence Bir Karşılaşma Olsun ve Türk Futbolu Kazansın...

Hiç yorum yok: