25 Temmuz 2009 Cumartesi

Fenerbahçede Kurumsallaşmanın Önemi

Bugün Fenerbahçe Spor Kulübü'nün Yüksek Divan Kurulu Olağan Toplantısında Sayın Nihat Özdemir yaptığı konuşmanın bazı bölümlerine dikkatinizi çekmek istiyorum. Konuşmanın bu bölümlerinin Fenerbahçenin geleceği adına önemli olduğunu düşünüyorum. Daha evvel Sayın Aykut kocamanın sportif direktör olarak göreve getirilmesinin önemine dikkat çekmiş ve bu anlayışın fenerbahçede kurumsal bir yapı kazanması gereğini vurgulamıştım.

Sayın Nihat Özdemir, Aykut Kocaman'ın sportif direktörlük görevine getirilmesinin, kulüp yapısında kurumsallaşma faaliyetlerine paralel olarak, profesyonel futbol şubesinde de kurumsallaşma çabasının bir örneği olduğunu söyleyerek, konunun önemini dile getirdi. Fenerbahçe'de yöneticilerinden birinin bu konudaki yaklaşımın kurumsallaşma çabası olarak değerlendirmesi ve bu yönde yapılan bir çalışma olduğunu dile getirmesi gelecek dönemlerde dünya devleri ile mücadele edebilecek bir yapılanmanın ilk adamı olduğu kanaatindeyim. Bu anlayışın devamı ve gereği yerine getirilerek umarım kurumsal yapı sağlanır.

Ayrıca Andre Dos Santos ve Cristian Oliveira ile yapılan sözleşmelerin beş yıllık oluşu üzerine Sayın Aykut Kocaman, ''Fenerbahçenin geleceğini planlamak zorundayız bunun için çalışıyoruz'' demesini bu kurumsal yapılaşmanın bir sonucu olarak görüyorum.

Yanlız şunu demiyorum -Andre Dos Santos ve Cristian Oliveira transferi fenerbahçenin geleceği için yerinde transferler. Ben burada kurumsallaşmanın bir kulübün geleceği, büyümesi ve devamını sağlayabilmesinde büyük önem arz ettiğini vurgulamaya çalışıyorum. Çünkü bir kurumun büyümesi ve devamını sağlayabilmesi için yapılan çalışmaların devamı gerekir ve bu geleceğin planlanması ile mümkün olabilir. Dolayısıyla bunları gerçekleştirmekte kurumsal bir yapı ve profesyonel bir yaklaşım ile olur.

Andre Dos Santos ve Cristian Oliveira transferinin fenerbahçenin geleceği için önemini ise bize zaman gösterecek :) Umarım bugün yapılmış olan bu transferler Yönetim, Aykut Hoca ve Sayın Daum açısından bir hüsran ile sonuçlanmaz.

Saygı, Sevgi ve Umudunuzu Kaybetemeyin...

Hiç yorum yok: