30 Ağustos 2009 Pazar

PES DOĞRUSU! - 1 GÜN KALDI

PES DOĞRUSU! başlığı ile Fenerbahçe resmi sitesinden Sercan Yıldırım ile ilgili çıkan transfer haberleri yalanlanırken, bu gün 1 GÜN KALDI manşeti ile Fanatik gazetesi haberin arkasında durmaya ve haberi vermeye devam ediyor. Fanatik haberde Sercan transferinin bittiği ancak Vedersonun verilmesi konusuna Daum'un karşı çıktığı yazılmış.

Sercan Yıldırım ile ilgili ve çıkan bunca transfer haberi üzerine sitemizde bir anket koyduk. Ankette Fenerbahçe önde gidiyor. Gerçi Üç büyüklerden hangi takım Sercanı alabilir desek ankette Fenerbahçe'nin önde gidişini anlayabilirdim. Ancak anlaşılan Sercan'a en çok Fenerbahçe'nin ihtiyacı var okurlarımıza göre öyle görünüyor. Benim Kanaatim Tabata'yı alan ve gerçekte oynadığı sistem gereği de en çok Sercan'a ihtiyacı olan takım olarak Beşiktaş idi. Düşüncelere saygımız var diyerek sözlerimi Sercanın Fenerbahçe'ye transferi konusundaki düşüncemi belirterek devam edeyim. Fenerbahçe ile ilgili yaptığım yorumlarımda yerli bir forvet oyuncusu ile forvet hattının kuvvetledirilmesi gerektiğini belirtmiştim. Bu düşüncemi korumakla birlikte Vederson'u vererek Sercanı almak hata olur ve üzerine 8 milyon euro tabiki. Türkiyeden bir futbolcuya bu bedeli vererek transfer edilmesini, Mehmet Topuz ve son olarakta Tabata transferinden sonra normal karşılıyorum açıkçası. Maalesef ederinin çok üzerinde maliyetler ile futbolcular transfer edilmek zorunda kalınıyor ülkemizde. Bunun sebebini şu yada bu diyerek açıklamaya çalışsakta Futbol Piyasamızın bu şekilde döndüğü gerçeği değişmiyor. Verilen paradan ziyade transfer için Vedersonun verilmesi hata olur. Bunun dışında kadromuzda beğendiğimiz bir ismi görmek bir taraftar olarak beni de memnun eder.

Fanatik Gazetesi bu konuda ne kadar haklı göreceğiz. Transfer sezonunun son dakikaları bakalım ne kadar hareketli geçecek fazla değil 1-2 gün bekleyeceğiz ve sonucu göreceğiz.

Hiç yorum yok: